NA معتادان گمنام شیراز

در وبلاگ دلگشا میتونید دانش وتجربه خودرابادیگران درمیان بگذارید

NA معتادان گمنام شیراز

در وبلاگ دلگشا میتونید دانش وتجربه خودرابادیگران درمیان بگذارید

جواب سوال یک دوست گمنام

سلام دوستان راهنما ندارم قدم کار نکردم احساس لحظه ایم متعادل نیست لطفا راهنمایی کنید. 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


سلام دوست خوبم خلیل

اگر اشتباه نکنم 3 ماه پاکی تون رو هم نوشته بودید.

خیلی خوشحال شدم که دوستی به دوستان من اضافه شد.

خلیل عزیز شما ننوشته بودید از چه شهری هستید تا بتونم راهنمایی کامل به شما بکنم.

ولی میتونید به این آدرس بروید و نزدیک ترین محل که جلسات na در آنجا برقرار میشود مراجعه کنید.

اونجا دوستان بهبودی به شما کمک میکنند هم در پیدا کردن راهنما و هم در کارهای دیگه.

موفق باشید پاک دوست من


آدرس:

http://meeting.na-iran.org/Default.aspx


نرم افزار جلسات

قدردانی از ته قلبم

سلام همدرد مهربانم.. از اینکه نامه من را در پیج اصلی گذاشتی ممنونم ....به واسطه انجمن ونیروی برترم و راهنمام ولطف بزرگ تو دوست مهربانم اکنون من 35 روز از نیکوتین و هرگونه ماده مخدر پاکم من با هر بار دیدن نامه ام همیشه قدرت میگیرم و انرژی بسیار ...ا ری به این میگویند عشق بلاعوض ....اکنون من در این کشور غریب دوستانی دارپاک وجلسه وراهنما و دوست خوبی همچو شما دارم ...ممنون از همه انهایی که به من دعا کردند ....و اکنون از ته قلبم از خدایم و از انجمن واز همدرادنم و از تو ای همدرد مهربان سپاسگذاری میکنم و قدردانی..باز هم برایم دعا کنید .

مهران ش فیلیپین


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


با سلام

به مهران عزیز و دوستان گل خودم که خبر پاکیپون میخونم خود به خود انرژی مثبت میگیرم و دلم قرص میشه.

مهران عزیز خیلی خوشحالم که پاک هستی پاک موندی پاک خواهی موند.

انشالله برگردی ایران به وطنت به شهرت و زادگاهت و غم غربت نکشی.

وقتی پیامت دیدم دلم نیامد جوابت ندم و یه جورایی حس خوبی بهم دست داد.

منم هم از صمیم قبلم برای تو و تمام دوستان هم دردم دعا میکنم که پاک بمونند.

و میخوام بهت بگم دعای من و خیلی از دوستان هم درد پشت تو هست و تو تنها نیستی.

خوب مهران دوس دارم خبر پاکی خودم رو هم اعلام بکنم. برای تو و دوستان دیگه.

من الان 2 سال 5 ماه 14 روز که پاک هستم.

امیدوارم با کمک شما دوستان همدرد گمنامم و خدای بزرگ به پاکیم ادامه بدم.

همتون دوست دارم

یا حق