NA معتادان گمنام شیراز

در وبلاگ دلگشا میتونید دانش وتجربه خودرابادیگران درمیان بگذارید

NA معتادان گمنام شیراز

در وبلاگ دلگشا میتونید دانش وتجربه خودرابادیگران درمیان بگذارید

آدرس و نرم افزار تمام جلسات na ایران

سلام دوستان

بسیاری از دوستان سوالشون اینکه آدرس جلسات شهرشون را بدانند.

یک نرم آفزاری ساخته شده که تمام آدرس های جلسات ایران را نشان میده.

فقط شما کافی استان و شهرتون را مشخص کنید تا نزدیک ترین محل جلسات را به شما نشان بدهد.

آدرس سایت:


http://meeting.na-iran.org/Default.aspx


نرم افزار جلسات

جواب سوال های دوستان گمنام

با سلام

به همه دوستان عزیز خودم

امروز تصمیم گرفتم جواب چند تا از دوستان را که با پیغام های گرمشون ما را مورد لطف خودشون قرار دادن را بدهم.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

جواب:جواد عزیز

دوست من هر شهری برای خودش کلاس های na دارد و من نمیدانم که شما کجا زندگی میکنید تا راهنمایی بکنم شما را

ولی شما میتوانید با پرسیدن از دوستان دیگری که در شهر شما زندگی میکنند میتوانید آدرس کلاس ها را به دست آورید.

موفق باشید

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

جواب:رهی عزیز

دوست من به نظر من (البته این نظر شخصی هستش) حتما نباید شما معتاد باشید تا 12 قدم بروید و کار کنید.و نمیخواهد بروید معتاد بشید تا 12 قدم کار کنید تا به نیروی برتر دست بیابید به نظر من نیروی برتر درون خود شما هست.

موفق باشید

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

جواب:افسون عزیز

دوست من درباره برادرتون که پرسیده بودید خوب خوردن قرص با مواد کشیدن به نظر من فرقی نداره که قبلش برادرتون میکشیده بعد رفته به قرص خوردن روی آورده و باز لغزش داشته.

الان که میگید 3ماه قرص هم مصرف نمیکنه این نشانه خوبی هست چون داره پاکی واقعی را تجربه میکنه.

حالا شما گفته بودید که چه کمکی میتوانید به ایشان کنید.

بهترین کمکی که شما میتوانید به ایشان بکنید همدلی و همراهی کردن بهاشون هست.

خانواده خیلی زیاد بعد ترک میتوانند کمک کنند به یک فرد معتاد در همه زمینه ها و بیشترش روحی و عاطفی هست.

خوب الان 3 ماه هست که ایشان ترک کردند شما باید تشویقشون کنید که به کلاس های na که واقع در شهر خودتون هست

بروند چون na جایگزین خوبی هست بعد از ترک برای فرد معتاد و بیمار.

موفق باشد