NA معتادان گمنام شیراز

در وبلاگ دلگشا میتونید دانش وتجربه خودرابادیگران درمیان بگذارید

NA معتادان گمنام شیراز

در وبلاگ دلگشا میتونید دانش وتجربه خودرابادیگران درمیان بگذارید

من هنوز پاک هستم

سلام دوستان گل

الان 2 سال 2 ماه 10 روز که از ترک من میگذره .

خدا شکر این بار لغزشی نداشتم.

و تونستم خودم پاک نگه دارم.

همون ماه های اول سیگارم ترک کردم الان 2 سال سیگارم نمیکشم.

از این که به این وب سر نمیزنم شرمندتونم.

انقدر مشکلات زندگی زیاد شده که ادم تو خودش غرق میکنه.

و نمیزاره خیلی کارهایی که دوست داری انجام بدی.

امیدوارم که همه دوستان که ترک کردن و در حال ترک هستند در هر

جای دنیا که هستند بتونن همیشه پاک بمونن در کنار خانواده و اونایی

که دوستشون دارید.

خیلی ها بیشتر این سوال میکنند؟چطور ترک کردی؟

خوب شاید اونایی که به این بیماری (اعتیاد) دچار نبودن از بیرون نگاه میکنند

میگن این که کاری نداره ما فلان چنان و...

ولی اونایی که دستشون تو کار بوده میدونن چه بلای خانمان سوزی هست

و تو تمام مراحل زندگیت بهات هست.

دوستان برای ترک و یا هر کاری شما فقط یه اراده میخوای.

هیچ کسی نمیتونه شما را وادار کنه ترک کنید جز خودتون پس قدم اول شما هستی

که باید برداری و اراده کنی و به خودت بگی من میتونم.

بعد از ترک هست که وسوسه میاد سراغت که اون بزرگ ترین امتحانت هست.

حتی از ترکت هم مهم تره چون ترک درد جسمی ولی بعد اون درد روحی که میاد

سراغت که اون بیاد یه جوری درمان کنی.

اون درد روحی چه جور میتونی درمان کنی؟

یکی از روش های همین کلاس های NA هست.

شما بیاد جایگزین مواد مخدر یه چیزی بکنی.

خوب این تجربه من بود که در اختیارتون گذاشتم.

انشالله همیشه و در همه حال موفق باشید.

یاحق